La siguiente instalación es fruto de la colaboración entre la Escuela de Artes y Oficios (EAAOO) y las Escuelas Infantiles Municipales (EIMU) de Vitoria-Gasteiz. A lo largo del curso 23/24 se ha ido trasladando por los diferentes centros: EIMU Zaramaga, EIMU Haurtzaro, EIMU Sansomendi, EIMU Zabalgana y EIMU Lejarreta.

Resumen exposición

Hurrengo instalazioa Arte eta Lanbide Eskolaren (EAAOO)                                                                                                                                                                                                                                                      eta Gasteizko Udal Haur Eskolen (EIMU) arteko lankidetzaren emaitza da. 23/24 ikasturtean zehar hainbat haurreskoletan zehar mugitu da: Zaramaga    UHE, Haurtzaro UHE, Sansomendi UHE, Zabalgana UHE eta Lejarreta UHEtik, hain zuzen ere.